India Reisverslag 2

12 november 2016 - Bangalore, India

Hoi Lieve luitjes,

Mijn tweede en voor deze trip laatste reisverslag van mijn ervaringen in India, nog steeds wow! wat een ervaring na 3 weken gewerkt en geleefd te hebben hier in dit kansrijke maar ook nog arm land.

Van alles meegemaakt hier in Bangalore, de grootste IT Hub van India met 11,5 Miljoen inwoners en veel bedrijven die willen putten uit dezelfde bron van goeie IT mensen. Ik kwam 2 mensen van Shell tegen in de Burger King, ja je wilt toch wat om aan het thuisfront herinnert te worden, en zij waren ook meer dan 1.500 nieuwe IT mensen aan het aannemen hier in Bangalore. Geen wonder dat wij het niet goed gestaffed kunnen krijgen. Er zijn meer kapers op de kust. J

In de weekenden weer vele mooie momenten en ervaringen meegemaakt die samen weer veel leuke reisverhalen opleveren om mee terug te nemen naar Nederland aankomende vrijdag 18 November. Oh wat zal ik blij zijn om mijn schatjes weer allemaal in de armen te mogen sluiten.

Ik had Angelique en Gijs verrast door een grote kaart naar Eindhoven te sturen en ook een kaart naar Enschede voor Bram. Liet die nou net in Eindhoven zijn s’maandags terwijl mijn eerste kaart aankwam waarop stond dat ik er ook een naar Enschede had gestuurd, haha, fijn om te vernemen dat de kaarten met veel liefde en blijdschap werden ontvangen.

Nog een week hier in Bangalore, in december gezellig thuis met de 2 mijlpalen die er aankomen en dan weer in Januari hier naar toe verwacht ik. Veel lees- en kijkplezier gewenst van mijn onderstaande momenten die ik op de gevoelige plaat heb vast kunnen leggen, geeft jullie een blik in mijn leven wat zich 7.646 km verderop plaatsvindt, maar toch ook weer zo dichtbij kan zijn.

Lieve groetjes en knuffels,
Frank